Fidda

FAQ

На цій сторінці зібрані найбільш популярні питання щодо роботи з електронним майданчиком для потенційних учасників аукціонів та організаторів торгів.

З чого розпочати роботу на майданчику? Перш за все, вам необхідно пройти процедуру реєстрації шляхом заповнення своїх даних в електронній формі у розділі “Реєстрація” на сайті ТБ “ФІДДА” або на майданчику за посиланням sale.fidda.com.ua. Після цього оператором майданчика вам буде надіслано підтвердження та наданий доступ до особистого кабінету. Другим етапом буде проходження ідентифікації вас як користувача, що надасть змогу вам подавати заяви та приймати участь в аукціонах. Для цього завантажте необхідні документи в особистому кабінеті у меню “Профіль” або зробіть це при реєстрації на майданчику. Звертаємо вашу увагу на те, що проходження ідентифікації користувача є обов’язковою умовою для участі в електронному аукціоні.

Які документи потрібні для реєстрації та проходження ідентифікації користувача? Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців достатньо завантажити скан-копії паспорту та РНОКПП, а для юридичних осіб – витяг або виписку з ЄДР. Важливо також зазначити, що умовами деяких електронних аукціонів може бути передбачено надання додаткових документів. Ви можете ознайомитися з повним переліком додаткової документації з продажу певного типу майна на аукціоні в розділі “Регламенти та інструкції” на сайті ТБ “ФІДДА”, або безпосередньо на електронному майданчику у розділі “Документи” за посиланням https://sale.fidda.com.ua/site/docs?id=1

Як подати заявку або пропозиццію на участь в аукціоні? Після того, як ви визначилися з аукціоном, в якому бажаєте прийняти участь виконайте наступні дії: натисніть клавішу “Взяти участь”, за необхідністю, введіть розмір закритої цінової пропозції (ставки), поставте відмітки підтвердження та натисніть клавішу “Створити”. В вашому особистому кабінеті в меню “Заявки” ваша пропозиція буде відображена як “Чернетка”. Для того, щоб активувати заявку, натисніть клавішу “Активувати”. До закінчення строку подання заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій ви матимете змогу внести зміни, а саме редагувати пропозицію або анулювати її. Зверніть увагу на те, що користувач зобов’язаний сплатити гарантійний та реєстраційний внески для набуття статусу учасника! Згенерувати рахунки на сплату внесків ви можете при оформленні заяви про участь/ прийняття закритих цінових пропозицій або після створення заяви, натиснувши клавішу “Редагувати”.